شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

وایمکس نامی برای تکنولوژی است که در سراسر جهان برای اینترنت در حال حرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال این تکنولوژی در کشور ما که از فقر پهنای باند و توزیع اینترنت رنج می‌برد برای ابتدایی‌ترین شکل یعنی اتصال ثابت به اینترنت به کار می‌رود.

 
طی یکی دو سال اخیر دو شرکت ایرانسل و مبین‌نت روی تکنولوژی وایمکس سرمایه‌گذاری و تبلیغات گسترده‌ای انجام دادند و به دنبال آن مشتریان زیادی را نیز به سمت خود جلب کرده‌اند. بسیاری از این مشترکان از روی ناچاری از فقدان اتصال ثابت در مناطق سکونت یا کار خود به سمت این سرویس روی آورده‌اند، اما خود وایمکس هم دارای محدودیت‌ها و ضعف‌هایی هم هست. ما با طرح و پاسخ به چند سوال معمول شما را با مزایا و معایب وایمکس آشنا می‌کنیم تا در انتخاب تصمیم بهتر برای خرید وایمکس یا رفتن به سمت روش‌های دیگر به شما کمک کنیم.
 
آیا وایمکس بهتر از ADSL است؟
پاسخ به این پرسش بدون دانستن نیازها و مشخصات متقاضی کار صحیحی نیست. بنابراین شاید بهتر است پرسش را به این شکل مطرح کنیم که آیا وایمکس برای من بهتر است یا ADSL؟ طبیعتا برای مناطقی که در آنها ADSL وجود دارد بهتر است ابتدا آن روش را امتحان کنیم، به طور عمومی اتصال به ADSL که از طریق خطوط تلفن صورت می‌گیرد سرعت و کیفیت بهتری نسبت به وایمکس دارد که از خطوط بی‌سیم بهره می‌برد. انواع و اقسام محدودیت‌ها برای اتصال در هر دو روش وجود دارد، اما نزدیکی یا دوری محل متقاضی به مرکز مخابراتی (برای ADSL) و به دکل وایمکس (‌برای وایمکس) جزو فاکتورهای اصلی است. اگر فاصله شما به مرکز مخابراتی بسیار نزدیک است و شرکت خدمات‌دهنده هم می‌تواند ADSL ارائه دهد، پس این روش را توصیه می‌کنیم، اما اگر در جایی قرار دارید که از مرکز مخابراتی دور است یا اساسا اتصال ADSL وجود ندارد، طبیعتا چاره‌ای جز اتصال وایمکس ندارید در این زمینه باید با شرکت‌های ارائه‌دهنده وایمکس مشورت کنید. بعضی از این شرکت‌ها مکان دکل وایمکس را به نسبت مکان شما به شما اطلاع می‌دهند. بعضی نرم‌افزارهای ارائه شده توسط این شرکت‌ها (‌البته به همراه مودم) نیز میزان شدت و کیفیت سیگنال دریافتی را به شما نشان می‌دهند.
 
آیا مودم وایمکس را می‌توان در حال حرکت هم استفاده کرد؟
واقعیت این است که در تمام دنیا وایمکس برای اتصال در حرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در ایران این امکان که مهم‌ترین ویژگی وایمکس است عملا از شرکت‌های ارائه‌دهنده وایمکس سلب شده است. دلیلش هم این است که رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات) چند سال قبل تصمیم گرفت مجوز اینترنت در حال حرکت را صرفا در اختیار اپراتور سوم موبایل (رایتل) قرار دهد و برای محافظت از این اپراتور، مجوز استفاده از این تکنولوژی را به سایر شرکت‌ها نداد. به همین دلیل شرکت‌های ارائه‌دهنده وایمکس عملا نوعی از تکنولوژی را مورد استفاده قرار دادند که صرفا برای اتصال بدون حرکت مودم است. با این حال مودم‌های وایمکس (که انواع مختلفی دارند) می‌توانند در حال حرکت هم مورد استفاده قرار گیرند؛ نکته اما آنجاست که این مودم‌ها در هنگام حرکت و در هر اتصال به هر بی تی اس باید فرآیند اتصال را دوباره طی کنند؛ بنابراین شما ارتباطتان با اینترنت مرتب قطع و وصل می‌شود.
 
کدام مودم برای من مناسب است؟
بهتر است به سه نوع کلی از مودم‌های وایمکس اشاره کنیم: مودم‌های جیبی که هم‌اکنون هر دو اپراتور اصلی وایمکس ارائه می‌دهند از جهت قابل حمل بودن و کوچکی‌شان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. این مودم‌ها را می‌توان با یک شارژ کوچک شارژ کرد و در هر جا برد اما مشکل آنجاست که بسیاری از شهرها تحت پوشش وایمکس نیستند یا نقاط مختلف یک شهر (مثلا تهران) از نظر کیفیت اتصال به اینترنت هم با هم متفاوت است. حتی نقطه متقاضی نیز در برقراری ارتباط او موثر است. مثلا افرادی که در طبقه چهارم یک ساختمان ساکن هستند به مراتب از شانس اتصال بهتری برخوردارند تا کسانی که در طبقه اول قرار دارند. امواج وایمکس در نقاط پست و کم ارتفاع دچار افت می‌شوند. به همین منظور شرکت‌های ارائه‌دهنده وایمکس مودم‌هایی را با آنتن بام برای متقاضیانی دارند که امواج آنها ضعیف‌ است دارند و به متقاضیان ارائه می‌کنند. مودم‌های نوع وسطی نیز وجود دارند که نیاز به اتصال مداوم به برق دارند و اساسا قابل حمل نیستند، اما اگر مثلا شما مایل باشید، می‌توانید آن را از منزل به اداره یا مکان دیگری ببرید و مورد استفاده قرار دهید. به هر حال مودم‌های جیبی کیفیت آنتن‌دهی و اتصال به اینترنتشان ضعیف است، اما اگر از جمله افرادی هستید که مرتبا در حال جابه‌جا شدن‌اند، این مودم‌ها پیشنهاد خوبی است.
 
مودم جیبی وایمکس بهتر است یا اتصال به نسل سوم موبایل
اساسا تکنولوژی وایمکس در مقابل تکنولوژی نسل سوم موبایل قدیمی‌تر است. بگذریم از اینکه نسل سوم هم در مقابل نسل چهارم موبایل (که هنوز وارد کشورمان نشده) هم همین وضعیت دارد. امروزه سیم‌کارت‌های نسل سوم موبایل به همراه برخی مودم‌های کوچک ارائه می‌شوند که سرعت چندان بدی هم ندارد. نکته این است که نسل سوم موبایل اما فعلا در حال توسعه است و مناطق تحت پوشش کمی را در اختیار دارد به جز این موضوع تعرفه‌ها هم هست که باید در هنگام خرید به مقایسه آنها بپردازید. به هر حال در هنگام خرید وایمکس جیبی پیشنهاد می‌کنیم که به تعرفه‌های نسل سوم موبایل ( رایتل) هم نگاهی بیندازید.
 
ایرانسل بهتر است یا مبین نت؟
این دو شرکت از نظر ارائه سرویس وایمکس با هم رقیب‌اند، اما یک تفاوت عمده در این رقابت وجود دارد. مبین‌نت (وابسته به شرکت مخابرات) اپراتور اصلی وایمکس در کشور است و تقریبا بسیاری از شهرهای مهم کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد. ایرانسل اما مطابق پروانه فقط هفت استان را تحت پوشش وایمکس قرار داده است. در شهرهایی که هر دو اپراتور مشترک‌ خدمات ارائه می‌کنند، می‌توانید لیست کامل شهرها و مناطق تحت پوشش و به خصوص نقشه آنها را از روی سایت هر دو شرکت ببینید. از نظر نوع خدمات ما بازخوردهای منفی بیشتری از دارندگان وایمکس مبین‌نت شنیده‌ایم، اما به طور عمومی میزان نارضایتی از سرویس وایمکس هر دو اپراتور به نسبت ديگر سرویس‌های اینترنتی بالا است. با این حال، پیشنهادی که ما داریم این است که اگر دوستان یا فامیل وایمکس دارند، قبل از خرید ابتدا وایمکس آنها را در ساعت‌های مختلف و در محل مورد نظر خودتان تست و امتحان کنید و بعد یکی از دو شرکت را انتخاب کنید. 
 
 
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


تاریخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:وايمكس,ايرانسل,مبين نت,
ارسال توسط نوري

کاربران اینترنت وایمکس ایرانسل از این پس می‌توانند با ارسال کدهای در نظرگرفته شده از خط ایرانسل خود به شماره ۷۰۷۵، از جزئیات حساب وایمکس خود مطلع شوند.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، کاربرانی که مایل به دریافت اطلاعات حساب خود از طریق پیامک هستند، می‌توانند با ارسال شناسه وایمکس و کد مورد نظر خود به شماره ۷۰۷۵ اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.
کد شماره ۱ جهت اطلاع از وضعیت سرویس، کد شماره ۲ جهت اطلاع از جزئیات طرح تعرفه، کد شماره ۳ جهت اطلاع از جزئیات شماره پیگیری، کد شماره ۴ جهت اطلاع از جزئیات حساب اصلی، کد شماره ۵ جهت اطلاع از جزئیات بسته افزایشی مدت دار، کد شماره ۶ جهت اطلاع از جزئیات نوع سرویس، کد شماره ۷ جهت اطلاع از جزئیات مصرف، کد شماره ۸ جهت اطلاع از رمز عبور، کد شماره ۹ جهت اطلاع از روش های پرداخت، کد شماره ۱۰ جهت اطلاع از جزئیات مبلغ قابل پرداخت و کد شماره ۱۱ جهت اطلاع از جزئیات بسته ترافیک ماهانه در نظر گرفته شده است که پس از ارسال، اطلاعات درخواستی از طریق پیامک و ایمیل برای مشترک ارسال می‌شود.
کاربران وایمکس ایرانسل می‌توانند به منظور حفاظت از اطلاعات شخصی، تنها با خط ایرانسلی که آن را در مرحله ثبت نام وارد کرده‌اند نسبت به درخواست اطلاعات اقدام کنند تا مشکلی از جهت امنیت اطلاعات‌شان بوجود نیاید.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب و مراکز خدمات ایرانسل امکان‌پذیر است.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل نیز از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سرویس ارسال شارژ با شماره گیری کد دستوری، پرداخت تلفنی با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب و یا مراجعه به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
 
 
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


تاریخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:مدیریت,حساب,وایمکس,ایرانسل,پیامک,ایمیل,
ارسال توسط نوري

معاون سازمان تنظيم مقررات در واکنش به تغيير نرخ هاي مخابراتي از سوي شرکت مخابرات ايران گفت: هر گونه افزايش تعرفه از سوي مخابرات براي مکالمات ثابت و همراه مطابق مصوبات کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و اظهارات وزير ارتباطات، غيرقانوني و ممنوع است.

 
رضواني با بيان اين که نرخ مکالمه از تلفن ثابت به سمت مشترکان ايرانسل از دقيقه اي 625 ريال به دقيقه اي 750 ريال به طور غيرقانوني افزايش پيدا کرده است، در گفت و گو با مهرافزود: براساس مصوبه 22 کميسيون تنظيم مقررات از ارديبهشت سال 86 تاکنون سقف تعرفه از تلفن ثابت مخابرات به سمت مشترکان ايرانسل دقيقه اي 625 ريال تعيين شده و همچنين نرخ مکالمات از تلفن ثابت به مشترکان رايتل دقيقه اي 625 ريال مطابق مصوبه 142 کميسيون تنظيم مقررات است. 
مخابرات در تغيير نرخ مکالمات تلفن ثابت از پالس 22.7 ريال به 58.71 ريال نيز تخطي کرده است و نبايد در قبض اين دوره مشترکان اين مبالغ را لحاظ کند. 
 
 
وي گفت: براساس تفسير مصوبه شوراي اقتصاد، ورود شوراي رقابت به تعرفه ها خلاف مقررات است و سازمان تنظيم مقررات اعلام مي کند که چنانچه مخابرات، مطابق تعرفه هاي شوراي رقابت عمل کند موضوع پيگيري و برابر قانون با اين اقدام برخورد خواهد شدو استناد مخابرات به مصوبات شوراي رقابت غيرقانوني است. 
 
 
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري
كاهش قيمت 200 هزار تومانی در بازار موبايل ايران + قيمت‌هاي جديد
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۰
با كاهش نرخ ارز؛ امروز برخي از گوشي‌هاي همراه ميليوني تا 200 هزار تومان كاهش قيمت داشتند.
مرجع : www.yjc.ir
 
كاهش قيمت 200 هزار تومانی در بازار موبايل ايران + قيمت‌هاي جديد
 
به گزارش عرش نیوز ، با توجه به نوسانات نرخ ارز گوشي هاي همراه قيمت هاي تقريبا متفاوتي را به خود اختصاص دادند. 

** براي مشاهده عكس و مشخصات هر گوشي بر روي نام آن كليك كنيد.


گارانتی

قیمت ( تومان )

برند  مدل

SAMSUNG

سامتل

2,189,000

Samsung-Galaxy-S4-QuadCore-16G-5 inchسفید

شرکت لوتوس

1,589,000

Samsung-Galaxy-Note2-N7100-Quad-16G-5.5 inchمشکی

سامتل

1,729,000

Samsung-Galaxy-Note2-N7100-Quad-16G-5.5 inch سفید

شرکت سامتل

1,499,000

Samsung-Galaxy-Note1-N7000-16G-"5.3

سامتل

1,359,000

Samsung-Galaxy-S3-Quad-16G-4.8 inch سفید

شرکت لوتوس

1,289,000

Samsung-Galaxy-Note1-N7000-16G-"5.3

شرکت لوتوس

1,179,000

Samsung-Galaxy-S4-Mini-8G-"4.3-2Sim

شرکت لوتوس

955,000

Samsung-Galaxy-GRAND-8G-"5-2Sim

همراه سرویس

845,000

Samsung-galaxy-S-Advance-16G-2Sim-4 inchسفید

همراه سرویس

845,000

Samsung-galaxy-S-Advance-16G-2Sim-4inchمشکی

مایکروتل

559,000

Samsung-Galaxy-Ace-158MB3.5 inch

همراه سرویس

579,000

Samsung-Galaxy-Ace-3G- 2Sim-3.5 inch

مایکروتل

519,000

Samsung-Galaxy-Music-4G-2Sim-3 inch

شرکت لوتوس

459,000

Samsung-Galaxy-Young-S6312-4G-"3.27-2Sim

شرکت لوتوس

425,000

Samsung-Galaxy-Fit-160MB-3.2 inch

همراه سرویس

409,000

Samsung-Galaxy-Young-S6101-4G-2Sim-3.2 inch

شرکت لوتوس

419,000

Samsung-Galaxy-Gio-158MB-3.2 inch

شرکت مایکروتل

309,000

Samsung-Galaxy-Star-S5280-4G-"3.0

شرکت لوتوس

299,000

Samsung-Galaxy-Pocket-4G-3 inch

شرکت مایکروتل

289,000

Samsung-Star3-S5222-"2.4-2Sim

شرکت لوتوس

99,000

Samsung-E1190-"1.43

شرکت لوتوس

89,000

Samsung-E1080-"1.43

SONY

شرکت لوتوس

1,469,000

Sony-Xperia-Z-Quad-16G-5 inch

آریان

1,645,000

Sony-Xperia-Z-Quad-16G-"5

آرین

1,089,000

Sony-Xperia-Acro-S-16G-4.3 inchسفید

شرکت لوتوس

945,000

Sony-Xperia-Sp-8G-4.6 inch

شرکت لوتوس

979,000

Sony-Xperia-TX- 16G-4.55 inch-2Sim

شرکت لوتوس

979,000

Sony-Xperia-V-8G-4.3 inch

شرکت لوتوس

905,000

Sony-Xperia-Ion-HSPA-13.2G-4.55 inch

شرکت لوتوس

809,000

Sony-Xperia-P-16G-4 inch

آرین

709,000

Sony-Xperia-Go-8G-3.5 inch

شرکت لوتوس

665,000

Sony-Xperia-Go-8G-3.5 inch

شرکت لوتوس

585,000

Sony-Xperia-J-4G-4 inch

شرکت لوتوس

535,000

Sony-Xperia-Neo-L-1G-4 inch

شرکت لوتوس

555,000

Sony-Xperia-U-8G-3.5 inch

شرکت لوتوس

519,000

Sony-Xperia-Miro-Single-4G-3.5 inch

شرکت لوتوس

445,000

Sony-Xperia-E-4G-3.5 inch-2Sim

آرین

429,000

Sony-Xperia-Z-Tipo-2.9G-3.2 inch-2Sim

شرکت لوتوس

385,000

Sony-Xperia-Z-Tipo-2.9G-3.2 inch-2Sim

APPLE

مهتل

2,189,000

Apple-Iphone5.0-Dual Core-16G-4 inchمشکی

شرکت لوتوس

1,959,000

Apple-Iphone5.0-Dual-16G-"4.0

شرکت لوتوس

1,949,000

Apple-Iphone5.0-Dual Core-16G- 4 inchمشکی

HUAWEI

مایکروتل

1,369,000

Huawei-Ascend-Mate-16G-6.1 inch

شرکت لوتوس

1,499,000

Huawei-ascend-P2-16G-"4.7

شرکت لوتوس

1,119,000

Huawei-ascend-P1-4G-"4.3

مایکروتل

599,000

Huawei-ascend-G510-4G-4.5 inch

شرکت لوتوس

509,000

Huawei-ascend-G330-4G-"4

شرکت لوتوس

359,000

Huawei-ascend-Y210D-512MB-"3.5

شرکت لوتوس

349,000

Huawei-ascend-Y210D-512MB-"3.5

HTC

شرکت لوتوس

1,875,000

HTC-One-32G-"4.7

شرکت لوتوس

1,439,000

HTC-One-X-Plus-32G-"4.7

شرکت لوتوس

1,069,000

HTC-One-XL-32G-"4.7

شرکت لوتوس

819,000

HTC-Desire-SV-4G-"3.5

آرین

775,000

HTC-Desire-X-4G-4 inch

شرکت لوتوس

755,000

HTC-Amaze-16G-"4.3

شرکت لوتوس

709,000

HTC-Desire-VC-4G-"4-2Sim

-

649,000

HTC-One-V-4G-3.7 inch

شرکت لوتوس

525,000

HTC-Desire-C-4G-"3.5

شرکت کامتل

469,000

HTC-Wildfire-S-512M-"3.2

شرکت لوتوس

429,000

HTC-Wildfire-S-512M-3.2 inch

شرکت لوتوس

505,000

HTC-ChaCha-512M-2.6 inchمشکی

LG

مادیران

1,389,000

LG Optimus-G-E975-16G-4.7 inch

مادیران

315,000

LG Optimus-L3-E405-1G-"4.8-2Sim

مادیران

719,000

LG Optimus-L7-P710-4G-"4.3-2Sim

مادیران

615,000

LG-Optimus-L7-P700-4G-"4.3

مادیران

259,000

LG Cookie-Smart-T375-150MB-"3.2-2Sim

مادیران

245,000

LG C199-78.4MB-"2.3-2Sim

مادیران

199,000

LG A290-1G-"2.2-3Sim

مادیران

1,309,000

LG Nexus4-E960-16G-4.7 inch

یاس

329,000

LG Optimus-L3-E405-1G-4.8 inch-2Sim

مادیران

309,000

LG Optimus-L3-E400-1G-3.2 inch

NOKIA

ایرانوکیا

79,000

Nokia 105-1.45"

ایرانوکیا

89,000

Nokia 1280-"1.36

ایرانوکیا

109,000

Nokia 101-"1.8

ایرانوکیا

139,000

Nokia 110-"1.8

ایرانوکیا

159,000

Nokia 112-"1.8

ایرانوکیا

199,000

Nokia 205-"2.4

ایرانوکیا

215,000

Nokia 202-"2.4

ایرانوکیا

199,000

Nokia 206-"2.4

ایرانوکیا

229,000

Nokia 311-140M-"3

ایرانوکیا

239,000

Nokia-X2-02-"2.2

ایرانوکیا

239,000

Nokia C2-01-"2

ایرانوکیا

255,000

Nokia 210-64M-"2.4

ایرانوکیا

289,000

Nokia 301-256M-"2.4

ایرانوکیا

299,000

Nokia 501-128M-"3

ایرانوکیا

335,000

Nokia 302-100M-"2.4

ایرانوکیا

549,000

Nokia Lumia-520-8G-"4.0

ایرانوکیا

635,000

Nokia Lumia-620-8G-"3.8

ایرانوکیا

909,000

Nokia Lumia-720-8G-"4.3

ایرانوکیا

909,000

Nokia Lumia-820-8G-"4.3

ایرانوکیا

1,279,000

Nokia Lumia-920-32G-"4.5

ایرانوکیا

1,819,000

Nokia Lumia-925-16G-"4.5

GLX

جی ال ایکس

769,000

GLX-G4-4G-"5.3-2SIM

جی ال ایکس

309,000

GLX-X1-512MB-"4-2Sim

جی ال ایکس

109,000

GLX Mini-"1.44-2Sim

 
 
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

سیم‌کارت‌های سه اپراتور تلفن همراه کشور در شرایطی سخت مورد آزمایش قرار گرفته‌اند تا سریع ترین، ارزان ترین و پایدارترین اپراتور را بشناسیم.

 به گزارش نامه نیوز به نقل از روزنامه هفت صبح از مقایسه خدمات و امکانات سه اپراتور تلفن همراه کشور نتایج زیر حاصل شد.
در حال حاضر حق انتخاب چندانی نداریم. اگر از تالیا فاکتور بگیریم، سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل تنها شرکت هایی هستند که خدمات سیم کارت های تلفن همراه ارائه می دهند. همراه اول را به عنوان اولین و بزرگترین می شناسیم. آنها نان کسوت خود را می خورند و به تعداد بیشتر مشترکانشان فخر می فروشند. 

ایرانسل خیلی زود پیشرفت کرد. تبلیغات زیاد و البته رنگ زرد مهمترین ویژگی شان به حساب می آید. تعرفه های رنگی، بسته های تشویقی، سیم کارت های اعتباری و خدمات جدید در محبوبیت این اپراتور تاثیر زیادی داشت.

مبارز سوم رایتل است. آنها دیرتر رسیدند و کمی بدقولی چشانی کارشان بود. با اینحال استفاده از نسل سوم ارتباطات که از آن به عنوان 3G یاد می کنند، توانست تا حد زیادی در شهرتشان تاثیرگذار باشد.
 
 
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:همراه اول,ايرانسل,رايتل,سيمكارت,اپراتور,
ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 1903
بازدید کل : 93727
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents