شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

 یک خبر خوب برای آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که از مدل‌های پیشرفته گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنید...

با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل افتخار دارد این بار نیز با ارائه خدماتی برتر و متناسب با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، شما مشترکین عزیز را همراهی نماید
در همین راستا، «میکروسیم»های ویژه ایرانسل، در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدید در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار گرفته است.
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

کد دایورت :

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد#915*21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.

 

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:موبايل,همراه,گوشي,گوشي موبايل,تلفن همراه,كد,كد مخفي,
ارسال توسط نوري



1- به طور منظم سیستم عامل گوشی همراه خود را به‌روز‌ رسانی کنید. در زمان دانلود و نصب به‌روز‌ رسانی‌ها، از یکسان بودن سیستم عامل مدل گوشی با به‌روز‌ رسانی‌های ارائه شده برای آن؛ اطمینان حاصل کنید.

2- برنامه‌های گوشی خود را از منابع مطمئن دانلود و نصب نمایید. ممکن است بسیاری از اپلیکیشن‌ها، در سایت‌های مختلف به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داشته باشند، اما همواره بایستی سعی کنند که نمونه‌های رسمی ارائه شده را مورد استفاده قرار دهند.

3- مواظب موارد ذکر شده در توافقنامه اپلیکیشن‌ها باشید و اگر در زمان نصب اپلیکیشن آن را مطالعه نکرده‌اید، به تناوب موارد ذکر شده در آن را مطالعه نمایید. مثلا ممکن است در یکی از موارد ذکر شده در آن‌ها اجازه مکان‌یابی شبکه شما و نیز اطلاعات موجود در دستگاه‌تان وجود داشته باشد و شما از آن آگاه نباشید.

4- کد دسترسی گوشی و پین‌کد سیم‌کارت خود را تغییر دهید. هیچ‌گاه از تاریخ تولد خود و یا دیگر ترکیبات عددی که به‌راحتی قابل حدس زدن هست به عنوان کد گوشی و یا پین‌کد سیم‌کارت خود استفاده نکنید.

5- اگر گوشی شما قابلیت رمزگذاری داده‌ها را دارد حتما آن را فعال کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

6- اگر گوشی شما مورد سرقت قرار گرفت حتما اپراتور ارائه دهنده خدمات سیم‌کارت خود را آگاه کنید تا سارقان نتوانند از آن استفاده کنند.

7- هنگامی که قصد فروش و یا دور انداختن گوشی خود را دارید تمامی اطلاعات آن را پاک کرده و آن را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید. همچنین، تمامی اطلاعات موجود بر روی سیم‌کارت و کارت حافظه گوشی خود را نیز حذف نمایید.

8- به طور منظم از تمامی اطلاعات موجود بر روی دستگاه خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 همیشه پیشگیری عاقلانه تر و آسان تر و کم هزینه تر از پیگیری است . حالا کدام برای شما مهم است گوشی یا اطلاعات داخل آن . گوشی تلفن فقط ارزش مادی دارد اما اطلاعات ذخیره شده درآن برای ما مهم است پس هرگز کس فیلم و اطلاعات ارزشمند خصوصی و خانوادگی خود را در حامل های داده شامل موبایل رایانه و حافظه های قابل حمل نگهداری نکنید .

1- از بیان مطالب طبقه‌بندی شده با تلفن خصوصاً تلفن‌همراه جداً خودداری گردد.

2ـ در زمان عدم نیاز به استفاده، دستگاه خاموش باشد.

3ـ هوشیاری و دقت در جهت حفظ و پیشگیری از مفقود شدن دستگاه مبذول گردد.

4ـ از ذخیره شدن شماره تلفن‌های حساس در حافظه دستگاه خودداری شود.

5ـ از واگذاری تلفن‌همراه خود به دیگران، حتی به‌صورت امانت پرهیز شود.

6ـ هنگام ترک خودرو از به‌جا گذاشتن دستگاه در داخل خودرو پرهیز شود.

7ـ حتی‌المقدور از انتقال خط تلفن‌همراه (DIVERT) به تلفن‌های دیگر خودداری شود.

8ـ ورود تلفن‌همراه حتی بدون باطری در جلساتی که مطالب طبقه‌بندی عنوان می‌شود، خطرات امنیتی بدنبال دارد.

9ـ حتی‌الامکان مسئولین و افراد دارای مشاغل حساس از خرید تلفن به نام خود خودداری نمایند.

10ـ مسئولین و افراد دارای مشاغل حساس خرید تلفن همراه را از فروشندگان غیررسمی انجام ندهند.

11ـ از دستگاه‌های اهدائی قبل از بررسی فنی توسط مراجع ذیصلاح استفاده نشود (بهتر است دستگاه‌های اهدائی را در بازار تعویض و یا بفروشیم. چون گاهی با بررسی هم قطعاً به سلامت دستگاه نمی‌توان مطمئن شد).

12ـ در محل‌هایی که تلفن با سیم موجود است، حتی‌الامکان از تلفن‌همراه استفاده نشود. (دسترسی به مکالمات تلفن با سیم محدودیت بیشتری دارد)

13ـ شماره تلفن همراه خود را در اختیار افراد غیر مجاز قرار نداده و تذکر لازم به کسانیکه شماره تلفن در اختیارشان قــرار می‌گیرد، داده شود که بدون مجوز به افراد غیر داده نشود.

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


تاریخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:موبايل,همراه,گوشي,گوشي موبايل,ايمني,امنيت,تلفن همراه,
ارسال توسط نوري

 بسیاری از پزشکان تا به حال در مورد ضررهای استفاده از تلفن همراه صحبت کرده اند و می دانیم که این وسیله ها می توانند برای سلامتی ما مضر باشند. اما با رعايت چند نكته مهم احتمال اين آسيب ها به حداقل مي رسد:


هنگام مكالمه گوشي را دور از سر  خود نگه دارید

امواجی که برای تلفن همراه فرستاده می شود می تواند وارد سر شما شده و به مغز اسیب بزند اما این مواج اگر تلفن همراه را در فاصله ای مناسب از سر بگیرید ممکن است به ذهن شما وارد نشود. فاصله سه سانتی متری می تواند کمک به سزایی به پیشگیری از این مشکل کند. همچنین می توانید از هندزفری و یا اسپیکر گوشی استفاده کنید.

استراتژی برای تماس

تماس برقرار کردن بسیار کار آسانی است اما اینکه در چه نقطه ای و چه شرایطی تماسی را برقرار کنید مهم‌تر است. از تماس گرفتن با تلفن همراه در زمانی که در نقطه های بدون آنتن هستید و یا اینکه در ماشینی که با سرعت بالا حرکت می کنید بپرهیزید چرا که در این شرایط فرستنده امواج قوی تری برای برقراری تماس می فرستد و ممکن است آسیب بیشتری به بدن شما وارد شود.

تلفن همراه را در کیفتان بگذارید

بسیاری از مردم تلفن همراه را در جیب کت یا شلوار و یا برخی در جیب پیراهنشان می گذارند. در این صورت امواج با بدن شما در تماس هستند و به راحتی می توانند به درون بدن شما نفوذ کنند. بسیاری از متخصصین توصیه می کنند تا تلفن همراه را در کیفتان قرار دهید تا امواج از شما دور باشند.

پیامک بدهید

یی از راه های خوب برای فرار از دست امواج مخرب تلفن های همراه استفاده از سیستم پیامک است. با ارسال پیامک هم کار شما پیش می رود و هم اینکه امواج کمتری وارد بدن شما می شود و می توانید زندگی سالم تری را در کنار تلفن همراهتان داشته باشید.

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 شاید از دوستان شنیده باشید یا برای خود شما اتفاق افتاده باشد که گوشی تلفن همراه داخل دستشویی، لیوان آب یا چای بیفتد. اگر گوشی شما به طور اتفاقی به یکی از هزاران شیوه ممکن خیس شد، تنها باید ۵ راهکار ساده را انجام دهید تا آن را از خراب شدن نجات دهید.

  1. نخستین کاری که باید انجام داد این است که آن را به سرعت از آب خارج کرد. ممکن است امری کاملا بدیهی باشد، اما هر چقدر سریع‌تر بتوانید گوشی خود را از منبع رطوبت دور کنید، احتمال خراب شدن آن کمتر می‌شود.
  2. وقتی گوشی شما از خطر دور شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیم‌کارت و هر تجهیزات دیگری که قابل برداشتن است، از گوشی جدا کنید. اگر باتری گوشی شما جدا می‌شود، آن را هم درآورید. با این کار از شوک الکتریکی جلوگیری می‌کنید.
  3. گوشی و همه قطعات آن را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید. تا جایی که ممکن است از دستمال کاغذی استفاده نکنید، زیرا ممکن است در شکاف‌های گوشی گیر کند و جلوی کار کردن آن را بگیرد. از سشوار استفاده نکنید، چون ممکن است آب را بیشتر به داخل گوشی فرو ببرد.
  4. گوشی را یک شبانه روز در جایی گرم و خشک قرار دهید (مثلا نزدیک رادیاتور یا بخاری) یا آن را در یک کیسه برنج بگذارید یا دور آن حوله‌ای بپیچید تا رطوبت اضافی آن جذب شود.
  5. وقتی همه این کارها را انجام دادید و گوشی شما خشک شد، اجزای گوشی را داخل آن قرار داده و امتحان کنید. اگر روشن شد، می‌توانید با آن کار کنید! یادتان باشد اگر گوشی شما دوباره کار کرد، اطمینان حاصل کنید که از تمام اطلاعاتی که نیاز دارید و می‌خواهید نگه دارید نسخه پشتیبان یا بک‌آپ تهیه کنید.
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

پس از خرید شارژ همراه اول از وب سایت یکــ همراه، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.

روش اول – نحوه شارژ همراه اول با کد دستوری

در این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به راست وارد تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:

*۱۴۰*#رمز شارژ خریداری شده#

روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴

در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از سیم کارت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.

دریافت باقیمانده اعتبار همراه اول

جهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:

*۱۴۰*۱۱#

مواردی که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ نمی شود

  • لیست سیاه : در هنگام استفاده از شارژ خریداری شده در صورتی که ۴ بار رمز به صورت اشتباه وارد شود سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می‌شود. نحوه خروج از لیست سیاه در ادامه توضیح داده شده است.
  • خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویل
  • قطع مطابق تقاضای مشترک : در صورتی که مالک سیم کارت با مراجعه به ادارات مشترکین هشت گانه در تهران و ادارات مشترکین در سایر استانها برای مدت مشخصی تقاضای قطع سیم کارت خود را داده باشد.
  • اعلام مقودی شده توسط ۴۴۴ : در صورتی که مالک سیم کارت توسط تلفن گویای ۴۴۴ اعلام مفقودی نموده باشد.
  • سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بود.

نحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاه

برای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :

  1. مراجعه حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین در سایر استانها
  2. غیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف  ۲۴ ساعت نسبت  به حذف شماره تلفن همراه اعتباری  از لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 مشترکان سیم کارت های همراه اول می‌توانند در صورت لزوم به قطع ارتباط سیم کارت خود برای مدت معین (حداکثر ۳ ماه) به 2 روش درخواست قطع سیم کارت  را اعلام نمایند.
در روش حضوری مشترکین موبایل همراه اول می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات پستی مراجعه نمایند.
اما در روش غیرحضوری، مشترکین همراه اول  درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) را فعال کرده باشند می‌توانند با مراجعه به وبسایت همراه اول نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند
اما مدارک و شرایط لازم  برای این منظور « حضور مالک سیم کارت  یا وکیل قانونی مالک ،ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی، تکمیل و امضای فرم درخواست، ارائه اصل و تصویر کارت ملی، ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدماتی ضروری می باشد) است.
مدت قطع تلفن همراه حداکثر سه ماه می باشد و وصل تلفن مشترکینی که قبلاً در یکی از دفاتر خدمات پستی درخواست قطع نموده اند ، صرفاً از طریق همان دفتر صورت خواهد پذیرفت.
مشترکین موبایل همراه اول که خدمات غیرحضوری (E-care) موبایل  خود را فعال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به وبسایت همراه اول درباره قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند.
مشترکینی که سیم کارت  خود را بصورت وکالتی واگذار نموده اند هم در صورتیکه بعد از گذشت چند دوره، کماکان صورتحساب به نام آنها صادر شود ، می‌توانند با ارائه مدارک لازم ، اصل و تصویر کارت ملی نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نمایند.

منبع: سايت همراه اول

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

  معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات درباره پیامک های تبلیغاتی گفت: از نظر حقوقی، این موضوع در دنیا به عنوان یک رسانه تلقی می کنند.
 

به نقل از تلنا ، آقای رضوانی با بیان اینکه منعی برای آن نیست ، افزود: افرادی که این پیامک های تبلیغاتی را نمی خواهند، می توانند تقاضای لغو آن را بدهند.

وی درباره اینکه قرار بود مشترکانی که این پیامک های تبلیغاتی را می خواهند به اپراتور اعلام کنند و اصل بر نفرستادن این پیامک ها برای مشترکان است ، گفت: در یک مرحله افرادی که این پیامک ها را نمی خواهند، اعلام کردند که حدود 10 درصد و معادل سه میلیون شماره بود که حتی بعدها همین عدد هم کاهش یافت و برخی دوباره متقاضی شدند.

رضوانی با اشاره به اینکه اپراتور باید ساز و کارش را طوری پیش بینی می کرد که برای مردم راحت باشد، گفت: سامانه ای طراحی کردند که بازدید کردیم و اگر مشترک عدد یک را به شماره 8999 ارسال کند، تا 24 ساعت بعد قطع می شود.

وی افزود: قرار شد این سامانه در 10 تا 15 روز آینده هم به صورت برخط شود و به محض اعلام مشترک، این پیامک های تبلیغاتی قطع خواهد شد.

رضوانی گفت: تقاضای ما این بود که فقط پیامک های تبلیغاتی قطع شود اما پیامک های خدماتی همچنان ارسال شود.

وی افزود: این سامانه طوری طراحی شده است که مواردی که مشترکان خود تقاضا کرده اند از جمله بانک ها، سایر مؤسسات و مدارس قطع نمی شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات گفت: اگر مشترکان عدد یک را به 8999 ارسال کردند و پیامک های تبلیغاتی قطع نشد، در صورت اعلام، پیگیری می کنیم.

وی درباره تعرفه مکالمات تلفن همراه و ثابت نیز گفت: تعرفه ها هیچ تغییری نکرده است و مصوبه ای در این خصوص از هیچ مرجعی نداریم.

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از نصب کدهای GIS چهار رقمی در تمام ایستگاه های سطح این منطقه خبر داد و گفت: از این پس شهروندان می توانند در ایستگاه های اتوبوس از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه از طریق پیامک مطلع شوند.


به نقل از مهر، کامران اخباری افزود: شماره چهار رقمی در تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه نصب شد تا شهروندان از طریف پیامک بتوانند از زمان دقیق حضور اتوبوس ها در ایستگاه ها آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه یک سیستم منضبط اتوبوسرانی باید خود را مقید به زمان بندی در ارائه خدمات بداند، افزود: در شهر انسان‌ محور باید برای وقت انسان‌ها ارزش قائل شد و شرایط برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر مسافران فراهم شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 با بیان اینکه داشتن یک ایستگاه اتوبوس مناسب برای تمام سیستم‌های حمل و نقل درون شهری امری واجب و ضروری است، اظهار داشت: مناسب بودن ایستگاه‌ها بسته به نظرات شهروندانی که از آن استفاده می‌کنند دارد. همچنین امروزه ایستگاه‌های اتوبوس دیگر فقط نقش یک سرپناه را ندارند بلکه علاوه بر آن به صورت یک سمبل یا نماد و حجم شهری در آمده‌اند.

به گفته اخباری، ایستگاه‌های اتوبوس باید متناسب با ارتقای طراحی اتومبیل‌ها و اتوبوس‌ها، مدرن و به توقعات زیبایی شناسانه مردم پاسخ دهد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل منطقه تصریح کرد: به منظور پاکیزگی بیشتر و جلوگیری از لغزنده بودن کف ایستگاه های بی آر تی، کف پوش این ایستگاه ها اپوکسی شده است.

معاون شهردار منطقه 7 همچنین از مرمت روشنایی ایستگاه ها و پایانه‌های شهید بهشتی و معلم و خط کشی تمام ایستگاه های سطح منطقه خبر داد.
 
شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

  تا چندی پیش مشترکانی که از خط دائمی همراه اول استفاده می‌کردند می توانستند در صورت داشتن بدهی بالای 50 هزار تومان نسبت به پرداخت اقساطی قبوض اقدام کنند اما مدتی است این رقم تا 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

به نقل از ایسنا، در حال حاضر کلیه مشترکین تلفن همراه که از خط های دائمی همراه اول استفاده می‌کنند، چه آنهایی که در وضعیت عادی قرار دارند و چه آنهایی که خطشان قطع شده، در صورت داشتن بدهی بالای ۱۰۰.۰۰۰ ریال می‌توانند از طریق پرتال همراه اول و مراکز تلفن ثابت اقدام به تقسیط بدهی خود کنند.

البته باید این افراد به این نکته هم توجه داشته باشند که تنها یک بار در سال امکان پرداخت اقساطی برای هر مشترک وجود دارد.

نکته دیگر آنکه پس از انتخاب این شیوه مشترک تا مدتی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شود که از جمله این محدودیت‌ها می توان به قطع سرویسهای GPRS، MMS و رومینگ بین الملل اشاره کرد.

همچنین در این مدت مشترک از نظر سقف مکالمه نیز با محدودیت مواجه خواهد بود و می تواند تا مبلغ ۴۷۰.۰۰۰ ریال برای تلفنهای غیر از کد ۹۱۰ و مبلغ ۱۷۰.۰۰۰ ریال برای کد ۹۱۰ مکالمه کند.

علاوه بر این برای جلوگیری از نقل و انتقال تا پایان اقساط راهکاری با عنوان قطع صوری تقسیط در نظر گرفته شده است که البته ناگفته پیداست که پس از پرداخت آخرین قسط تمام این محدودیتها برطرف شده و مشترک به شرایط عادی باز می گردد.

در این میان پس از قسط بندی بدهی کاربر، در صورتی که تلفن مشترک قطع شده باشد با پرداخت اولین قسط به صورت خودکار وصل خواهد شد.

البته پس از قسط بندی درصورت عدم پرداخت قسط برای اولین بار خط ۳ روز پس از سررسید قسط قطع خواهد شد. در این وضعیت اگر قسط مربوطه پرداخت شود خط بدون مراجعه حضوری پس از ۲۴ ساعت مجدداً وصل خواهد شد.

اما چنانچه مشترکی تا سر رسید قسط بعدی نیز به پرداخت اقساط و وصل خط خود اقدام نکند، سه روز پس از سررسید قسط مورد نظر، خط مشترک " قطع تسویه حساب اقساط" می‌شود و در این شرایط مشترک از وضعیت تقسیط خارج و مانده بدهی اقساط مجدداً به صورتحساب مشترک برمی گردد.

همچنین کلیه محدودیتهای اعمال شده بابت تقسیط حذف و به وضعیت نرمال باز می گردد. در چنین شرایطی مشترک می تواند برای وصل خط خود به مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) مراجعه و با پرداخت مبلغ بدهی کامل خط خود را مجددا فعال کند.

مشترکان همراه اول می توانند با مراجعه به سایت این شرکت و مراکز تلفن ثابت نسبت به قسط بندی بدهی خود اقدام کنند. 

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري
ارسال توسط نوري

 مشترکان سیم کارت های رایتل می توانند به دو روش الکترونیکی و فیزیکی نسبت به شارژ سیم کارت های خود اقدام کنند.

در روش فيزيكي مشتركان برای افزایش اعتبار با استفاده از کارت شارژ می توانند با مراجعه به مراکز خدمات رایتل، دفاتر پیشخوان و یا فروشگاه‌های معتبر، اقدام به خرید کارت شارژ های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار ریالی کنند.

مشترکین رایتل برای افزایش اعتبار به روش الکترونیکی می توانند با مراجعه به دستگاه های خود پرداز بانک‌های عضو شبکه شتاب، اقدام به خرید شارژ سیم کارت های اعتباری رایتل کنند.

در حال حاضر خرید شارژ رایتل تنها از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های پاسارگاد و سامان میسر است و به زودی با اضافه شدن سایر بانک‌ها توسعه خواهد یافت.

همچنين مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل می‌توانند با مراجعه به سايت فروشگاه شارژ همراه به آدرس زير نسبت به خرید کارت شارژهای20، 50 و 100 هزار ریالی اقدام کنند.

www.shargiran.ir/

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 به دلیل استقبال مشترکین تالیا از جشنواره بزرگ آفتاب، زمان کسب امتیاز برای مشترکین تا تاریخ 92/6/25 تمدید گردید. 
تالیا برای قدردانی از مشترکین وفادار و مشترکین جدید خود هدایای ویژه ای در نظر گرفته است. زمان کسب امتیاز از تاریخ 1391/8/10 تا 1392/06/25 می باشد و روش امتیاز دهی به شرح زیر می باشد : 

● مشترکین فعال فعلی : 12 امتیاز + 10 امتیاز هدیه تالیا 
● مشترکینی که مجدداً فعال شونده : 10 امتیاز + 10 امتیاز هدیه تالیا 
● مشترکین جدید در بازه زمانی فوق : 15 امتیاز 
● هر ماه سابقه اشتراک به شرط فعال بودن : 1 امتیاز 
● به ازای هر 20.000 ریال شارژ ( در بازه زمانی فوق ) : 1 امتیاز 
● خرید از درگاههای الکترونیکی ( هربار) : 2 امتیاز 

لازم به ذکر است که، اسامی برندگان این جشنواره در تاریخ 26 شهریور 1392 مصادف با میلاد با سعادت امام رضا(ع) اعلام خواهد شد. 

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 شرکت تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت Tel 2 ) آغاز به کار کرد.

طراحی شبکه پوشش دهی تالیا از ابتدا و هم اکنون نیز در مقایسه با رقبا از کیفیت بهتر و مناسب تری برخوردار است.
تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه (پیش پرداخت – Prepaid) خود از زمان آغاز فعالیت با استقبال بی نظیر هموطنان مواجه و به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش و لذت استفاده از خدمات تالیا را در بین مردم مجدداً زنده نماید و شرایط مناسبی را برای هموطنان عزیز در صنعت تلفن همراه فراهم آورد که تدارک بسیاری به این منظور در حال فراهم آوری می باشد.
ما بمنظور تحقق آرمان مشتری محوری و تکریم مشترکین تالیا ، بر پنج بنیاد ت ا ل ی ا (تالیا) تاکید داریم:

 

ت: تعرفه منصفانه مکالمات

ا: استاندارد شبکه مخابراتی

ل: لبخند به زندگی

ی: یاریگری مشتاقانه به مشتری

ا: احترام عملی به مشتری

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري

 چارسوی ایرانسل، افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت، تبلیغات هوشمند منطقه ای، اعلام دسترسی، پیامک صوتی، کیف پول همراه، تلفن اینترنتی وایمکس، تلفن نرم افزاری، تماس تصویری، چتر وایمکس، مودم بی سیم جیبی، سرویس جدید ارسال شارژ، ویترین کالا، فروشگاه مجازی، سرویس اطلاعات شهری ، شارژ از طریق تلفن گویا، بانکداری همراه مبتنی بر STK، رمز یکبار مصرف و سرویس سلامت همراه

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:ایرانسل,شارژ,سرویس,سیمکارت,
ارسال توسط نوري

اين خدمات شامل موارد زير مي باشد :

 

- کدهاي اوقات شرعي

-  کد هاي پيش بيني وضع هوا

- کد هاي دريافت اس ام اس و فال

 - کدهاي طالع بيني روزانه (بر حسب متولدين هر ماه)

- کد هاي طالع بيني ( بر اساس نام سال تولد )

توجه : تمامي خدمات بالا رايگان بوده و هيچ هزينه اي براي شما نخواهد

داشت !

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:کد,ایرانسل,جدید,اوقات شرعی,سیمکارت,
ارسال توسط نوري

 سامسونگ گلکسی اس 3 یکی از محبوب‌ترین و پر فروش ترین گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ است. امکانات سخت افزاری عالی باعث می‌شوند که این گوشی در کلاس گوشی‌های گران قیمت بازار قرار بگیرد. بنابراین تمامی اقشار جامعه توانایی خرید آن را ندارند، به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفت تا طراحی زیبای این گوشی و امکانات نرم افزاری کاربردی آن را در قالب یک گوشی با امکانات سخت افزاری پایین‌تر که باعث ارزان قیمت‌تر شدن گوشی می‌شود بگنجاند تا افراد کم درآمدتر نیز بتوانند از امکانات خوب و طراحی زیبایی این گوشی لذت ببرند.

 

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:سامسونگ,گلكسي,اس 3,گوشي,
ارسال توسط نوري

 به گزارش جی اس ام SamMobile  ازمنابع خود برنامه سامسونگ را برای معرفی تبلت‌های جدیدش در سال جاری شنیده است. برنامه سامسونگ برای معرفی تبلت‌های جدید به شرح زیر است:

 

Galaxy Tab 11: یک تبلت 11 اینچی با صفحه نمایش Super PLS TFT با کیفیت احتمالی 2560×1600، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسل، پردازنده 2 هسته‌ای Exynos 5250 Cortex-A15 و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت.

 

Google Nexus 11: این تبلت از نظر مشخصات بسیار به نسخه Galaxy Tab 3 نزدیک است با این تفاوت که این تبلت با پردازنده 4 هسته‌ای ارائه خواهد شد.

 

Galaxy Tab 8: صفحه نمایش 8 اینچی فول اچ دی از نوع سوپر آمولد، دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و دوربین دوم 2 مگاپیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای Exynos 4412 و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی.

 

Galaxy Tab Duos 7: صفحه نمایش 7 اینچی با کیفیت 600×1024 پیکسل از نوع PLS LCD، دوربین 3 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسل، پردازنده دو هسته‌ای، پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیابایت و پشتیبانی از دو سیم کارت.

 

منبع: SamMobile

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:تبلت,سامسونگ,موبايل,
ارسال توسط نوري


سیم کارت های اعتباری :

*140*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*140*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*140*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*140*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS

سیم کارت های دائمی :


*130*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*130*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*130*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*130*3*5#
دریافت تنظیمات Mms

*130*3*6#
دریافت تنظیمات Gprs

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)


ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 1901
بازدید کل : 93725
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents