انتخاب واحد دانشجویان ایرانی از طریق موبایل
شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

 سامانه آموزشی همراه کلاسور با نصب تلفن همراه امکان انتخاب واحد و دیدن نمره ها و برنامه درسی را برای دانشجویان فراهم می کند.

 
یونس یونسیان، کارشناس it در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه آموزشی همراه کلاسور سامانه ای است برای دسترسی دانشجویان به سامانه سیستم های آموزشی تحت پلت فرم pc و desktop طراحی شده است.
 
وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما در حوزه موبایل با آن روبرو هستیم طرح هایی است که بتوانیم در آنها سیستم های آموزشی را به بحث موبایل متصل کنیم.
 
یونسیان افزود: بر همین اساس، طرح پیاده سازی دانشگاه همراه را تعریف کردیم و این کار را با سامانه آموزشی کلاسور شروع کرده ایم.
 
وی در خصوص قابليت های این سامانه گفت: این سامانه قابلیت دارد به سیستم آموزشی گلستان متصل شود و بر اساس اتصالی که به serverبرقرار می کند با استفاده از یک رابطه کاربری موبایل دانشجو را به بخش زیادی از اطلاعات آموزشی اش متصل کند و دانشجو می تواند اطلاعاتی از قبیل نمرات، برنامه هفتگی دروس، انتخاب واحد و دیدن بسیاری از اطلاعات آموزشی دانشگاه خود را داشته باشد.
 
این کارشناس it تصریح کرد: هدف ما از این کار تهیه یک سیستم موبایل ایرانی است که بخش زیادی کاربران آن را دانشجویان تشکیل می دهند.
 
یونسیان همچنین گفت: بحث الکترونیک این سامانه نیاز به زیر ساخت هایی دارد که ما در حال رایزنی در این زمینه هستیم.
 
وی در خصوص قابلیت نصب انواع گوشی افزود: ساختاری که ما طراحی کرده ایم بر اساس سهم بازار موبایل از سیستم عاملهای مختلف است و در حال حاضر بازار سهم بیشتر را به سیستم عاملهای اندروید و ios  اختصاص داده است و بنابراین، با پلت فرم اندروید این طرح را آغاز کرده ایم.


شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 3 تير 1392برچسب:انتخاب واحد,دانشجویان,ایرانی,موبایل,
ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 814
بازدید کل : 94540
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents