سلب امتیاز سیم‌کارت‌های اعتباری پس از ۶ماه عدم استفاده
شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

 معاون همراه اول گفت: براساس دستورالعمل قانونی ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتورهای تلفن همراه، اپراتور می‌تواند سیم‌کارت اعتباری که 3 ماه تراکنشی با شبکه نداشته را سلب امتیاز کند.

 
محمد مهدی عطوفی در گفت‌وگو با FarsNews اظهار داشت: براساس دستورالعمل قانونی ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتورهای تلفن همراه اگر مشترک سیم‌کارت اعتباری 3 ماه هیچ تراکنشی با شبکه نداشته باشد اپراتور می‌تواند سیم‌کارت او را به شخص دیگری واگذار کند.
 
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار توضیح داد: تراکنش با شبکه به معنی دریافت و ارسال حداقل یک پیامک یا برقراری یک تماس خروجی یا ورودی است که باعث ایجاد CDR برای مشترک و مصداق ارتباط مشترک با شبکه است.
 
معاون همراه اول ادامه داد: اما با توجه به اختیاری بودن این دستورالعمل همراه اول سعی دارد تا حد امکان از خروج مشترکان از شبکه پرهیز کند، از این رو در اپراتور همراه اول هر مشترکی که 3 ماه هیچ تراکنشی با شبکه نداشته باشد در مرحله یکطرفه قرار می‌گیرد و با ادامه وضعیت پس از 6 ماه سلب شماره خواهد شد.
 
عطوفی یادآور شد: در گذشته سیستم سلب شماره همراه اول بر اساس شارژ بود که روش قدیمی نقص‌هایی داشت و امروز با تغییر به معیار تراکنش این نقص‌ها برطرف شده است.


شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 94510
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents