مکالمه صوتی و پیامک رایگان داخل هديه شبکه رایتل
شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

رایتل به مناسبت ماه مبارک رمضات مکالمه صوتی و پیامک رایگان داخل شبکه رایتل هدیه داد

این اپراتور به مناسبت ماه مبارک رمضان برای هریک از مشترکان خود این امکان را فراهم کرده تا در طی این ماه از مکالمه صوتی و پیامک رایگان داخل شبکه و یک گیگا بایت اینترنت پرسرعت در فاصله زمانی افطار تا سحر بهره‌مند شوند.
 
 
بر اساس اعلام رایتل، افرادی که در ماه مبارک رمضان به جمع مشترکان این اپراتور بپیوندند، علاوه بر هدایای ویژه این ماه، از بسته‌های آغازین سیم کارت‌های رایتل نیز استفاده خواهند کرد.
 
بسته‌های آغازین برای سیم کارتهای دائمی شامل 120 دقیقه مکالمه صوتی درون و برون شبکه، 500 مگا بایت اینترنت، 120 پیامک و یک سیم کارت اعتباری با 10 هزار ریال اعتبار اولیه و برای سیم کارت‌های اعتباری 100 هزار ریال اعتبار اولیه و 500 مگابایت اینترنت رایگان و برای سیم‌کارت‌های دیتا، 50 مگابایت اینترنت و 50 پیامک است.
 
رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات پایه همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، با استفاده از فناوری نسل سوم موبایل، گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را نیز فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.


شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:مکالمه صوتی,پیامک,رایگان,داخل,هديه,شبکه,رایتل,
ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 811
بازدید کل : 94537
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents