خطر نصب برنامه های جانبی رایگان موبايل
شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

بسیاری از این کلاهبرداران سعی دارند از این طریق اطلاعات شخصی کاربران را مفت و مسلم به دست آورده و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مزاحم از این اطلاعات در شبکه های آگهی خود و انجام تبلیغات هدفمند بهره ببرند. طبق آمار به دست آمده 26 درصد از برنامه های مخرب از نوع ابزارهای تبلیغاتی مزاحم هستند درحالیکه جلوتر از آن کلاهبرداری های SMS به عنوان محبوب ترین نوع از کلاهبرداری ها با سو استفاده از برنامه های جانبی رایگان در سراسر جهان رواج دارد.

 
با همه این اوصاف بسیاری از کاربران همچنان اهمیت وجود مجوز برنامه را درک نکرده و باعث می شوند تا هر روزه کلاهبرداران از همین بی توجهی کاربران نسبت به مجوز برنامه ها، به عنوان یک روش کارآمد در ارائه نرم افزارهای مخرب تلفن همراه استفاده کنند.
 
در نهایت کاربران ناخواسته یکی یکی درها را بر روی کلاهبرداران باز کرده و به راحتی اطلاعات شخصی خود را در اختیار آنها قرار می دهند.
 
در ادامه این گزارش امنیتی، متخصصان نسبت به خطرات نرم افزارهایی با امتیاز بالا نیز هشدار داده اند. به عنوان مثال بدافزار شناخته شده ای مانند FakeRun بطور خودکار برنامه های جانبی را مورد بررسی قرار داده و هنگامی که کاربران بر روی برنامه مورد نظر کلیک می کنند، 5 ستاره را به عنوان امتیاز این نرم افزار نشان می دهند تا از این راه اعتماد کاربر را جلب کنند.
 
در خاتمه این گزارش کشور روسیه به عنوان مهد بدافزارهای برنامه های جانبی، سیستم عامل اندروید نسخه 4 به عنوان بهترین مقصد بدافزارها و دو برنامه از میان برنامه های گوگل با نام های Singer game و Lost Temple در چهار ماهه اول سال 2013 بیشترین میزان بدافزار مخرب را به خود اختصاص داده اند.
 
اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که این دو برنامه را قبل از حذف آن از روی Google Paly دانلود کرده اید، احتمالاً بدون آگاهی از خطرات بالقوه آنها، مشغول استفاده از آن هستید. پس بهتر است همین حالا نرم افزار امنیتی تلفن همراه خود را بروز کرده و یکبار دیگر از برنامه های دریافتی بر روی گوشی موبایل خود اسکن بگیرید.

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:خطر,نصب,برنامه های,جانبی,رایگان,موبايل,
ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 791
بازدید کل : 94517
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents